Chcete pravidelný pasivní příjem, ale nemáte prostor a trpělivost na řešení problémů spojených s pronájmem Vaší nemovitosti? Nechcete se zabývat nejrůznějšími problémy a požadavky nájemců, výpočty spotřeby energií, přepisy u dodavatelů a řešením revizí, oprav a pojistných událostí?
Ušetřete si starosti a nechte vše na nás.
O vaši nemovitost se postaráme jako o vlastní. Samozřejmostí je rozbor současného nastavení a optimalizace všech podmínek tak, aby došlo k maximalizaci Vašeho výnosu.
Najdeme Vám spolehlivé nájemce, s nimiž budeme po celou dobu nájemního vztahu v kontaktu a vyřešíme vše, co bude potřeba. V rámci správy nemovitosti pro Vás nabízíme tyto služby:
Zkontrolujeme společně, zda máte správně nastaveny smluvní podmínky, výši nájemného, záloh na služby, pojištění atd. Cílem je optimalizovat tyto faktory tak, abyste měli s Vaší nemovitostí co nejméně starostí a přitom Vám generovala co nejvyšší zisk.
Zahrnuje vše ze sekce PRONÁJEM NEMOVITSOTI - odkaz (mj. inzerce, provádění prohlídek, prověření nájemce, předání bytu). Při změně nájemce inzerujeme s dostatečným předstihem a byt bez prodlevy obsadíme, aby nedošlo k výpadku nájemného.
Připravíme nájemní smlouvu, v níž budou zapracovány všechny Vaše požadavky, a dohodneme její podpis. V případě potřeby změny vyhotovíme dodatek k nájemní smlouvě a při u ukončení nájemního vztahu připravíme dohodu o ukončení resp. výpověď.
Standardní vyúčtování provedeme jednou ročně a dále při změně nájemce vyhotovíme vyúčtování mimořádné.
Při změně nájemce dohlédneme na to, aby přepis proběhl správně, a Vy nebudete muset trávit čas komunikací s dodavateli energií.
S nájemcem jsme po celou dobu v kontaktu a nad bytem máme kontrolu. Byt nájemci předáváme, v průběhu roku provedeme po předchozí dohodě s nájemcem kontrolu bytu a při ukončení nájmu byt přebíráme. Při převzetí zajistíme protokol a vypořádáme případné škody z kauce.
Pro nájemce jsme kdykoliv k dispozici a řešíme s nimi poruchy a závady. Požadavek bezodkladně prověříme a v případě potřeby kontaktujeme pojišťovnu či servisního technika.
V případě pojistné události či havárie komunikujeme s pojišťovnu a uděláme vše pro to, aby co nejdříve došlo k nápravě a abyste brzy obdrželi pojistné plnění.
Pohlídáme, aby byly naplněny všechny zákonné povinnosti, jako jsou revize plynového zařízení, komínů apod.
Pro majitele bytu i nájemce jsme kdykoliv k dispozici na telefonu či e-mailu. Majiteli zároveň pravidelně předáváme potřebné informace.
• vybírání nájemného, předávání nájemného majiteli
• kontrola plateb, příp. upomínky k platbě nájemného
• přebírání pošty a předání majiteli
• stěhování, malování apod.